Yeni Yıla Yeni Tema


Yeni yıl ile beraber blogumda değişiklikler yaptım. Temayı değiştirdim. Eski temayı sevdiğim için biraz ikilemde kaldım, değiştirip değiştirmemek hususunda. Nihayet, ara ara değişiklik iyidir deyip, temayı değiştirdim. 
Bakalım, yeni temayı beğenecek misiniz? Olumlu olumsuz görüşlerinizi bekliyorum. Geri bildirimlere göre temayı yeniden değiştiririm ya da kalıcı olur.
Ayrıca bloguma ‘Sözler’ köşesi ekledim. Sağ üst köşede sevdiğim sözler rastgele yer alacak. Bu sözler sayfayı her yenilediğinizde değişecek. Şu anda yazdığım söz sayısı az. Zamanla artacak. Başka bloglarda gördüğüm güzel sözleri de izin almak şartıyla ‘sözler’ köşesine ekleyeceğim.

Yorumlar

  1. Harika olmuş. Güzel bir tema seçimi. Bence böyle devam etmelisin.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, güzel olmuş..Yeni yazıların ve tema ile beraber 2018 yılında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir tema olmuş gerçekten, tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi güzeldi bu da güzel.

    YanıtlaSil
  5. Özellikle mobil sürümü çok güzel temanizin. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  6. Tema güzel olmuş. Değişiklik her zaman güzeldir. Sözler köşesine de mutlaka bakacağım. :)

    YanıtlaSil
  7. Teman baya güzel kullanışlı, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Önceki tema da güzeldi. Açıkçası bunu da beğendim. Çünkü her şeyden önce açık renk ve ferah. Böyle temaları seviyorum.

    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      Açık renkler olmasına özen gösterdim :)

      Sil
  9. Ben de sevdim, çok güzel olmuş. Hızı oldukça iyi ve ayrıca yazılar gayet güzel okunaklı şekilde. Renk uyumu da iyi, güle güle kullanın, hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  10. Çok şık olmuş yeni temanız güle güle kullanın :)) Ben temayı değiştirmeye cesaret edemeyip header'ımı değiştirdim sadece :)

    YanıtlaSil
  11. Yeni tema bayağı güzel olmuş. Çok hızlı da açılıyor ki bu Seo için çok iyi. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seo boyutunu çok düşünmemiştim ama seo uyumlu olması daha güzelmiş.

      Sil
  12. Ben de beğendim yeni temayı; hayırlı olsunn...

    YanıtlaSil
  13. Tebdil-i temada ferahlık vardır

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı olsun yeni temanız, bence de oldukça iç açıcı olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Güzel olmuş. Güzel bir temayla güzel paylaşımlar diliyorum size...

    YanıtlaSil
  16. Sade, GüZEL OLMUŞ. BEN BEĞENDİM DOĞRUSU.

    YanıtlaSil
  17. iki yeniliğini de sevdim :)

    YanıtlaSil
  18. Ben de beğendim yeni temayı. Gayet güzel olmuş. Hayırlı olsun (:

    YanıtlaSil
  19. Hazır tema seçminiz oldukça başarılı.Hayırlı olsun yeni temanız :)

    YanıtlaSil
  20. bence de harika olmuş..hayırlı uğurlu olsun,güle güle kullanın..🙂

    YanıtlaSil
  21. Güzel bence, sözler bölümünü de beğendim.

    YanıtlaSil
  22. Aydınlık ve güzel olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  23. Nihayet ben de gördüm Arif. Gayet sade ve ferah olmuş. Nice paylaşımlar ve iyi seneler dileklerimle.

    YanıtlaSil
  24. Mobilde fena durmuyor hocam. Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  25. tebdil-i temada ferahlık vardır , hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel olmuş tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  27. Derli toplu, göze hoş gelen hızlı bir tema. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  28. Ben de beğendim.Hem zaten değişiklik iyidir zaman zaman..

    YanıtlaSil
  29. Eskiyi bilmiyorum ama bu temanız güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  30. Yeni temanız çok güzel olmuş hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

Teknoloji Tembelleştirir mi?