20 Haziran 2017 Salı

Okuduklarım


  1. Duygusal Zeka - Zuhal Baltaş (Şu an okuyorum)
  2. Müslümanca Düşünme Üzerine Denemeler - Rasim Özdenören(Şu an okuyorum)
  3. Semaver - Sait Faik Abasıyanık (Değerlendirme yazısı için tıklayın)
  4. Nerede O Eski Ramazanlar - Osman Doğan, Soner Demirsoy(İnceleme yazısı için tıklayın)
  5. Sevme Sanatı - Erich Fromm(İnceleme yazısı için tıklayın)
  6. Cemile - Cengiz Aytmatov
  7. Sultanmurat - Cengiz Aytmatov
  8. Aynalar Koridorunda Aşk - Mustafa Ulusoy(İnceleme yazısı için tıklayın)
  9. Dişi Kurdun Rüyaları - Cengiz Aytmatov(İnceleme yazısı için tıklayın)
  10. Amak-ı Hayal - Filibeli Ahmet Hilmi(İnceleme yazısı için tıklayın)
  11. Siddhertha - Hermann Hesse (İnceleme yazısı için tıklayın)
  12. Hayat Nedir? - Mehmed Ali Ayni(İnceleme yazısı için tıklayın)
  13. Beynin sırları - Pelin Çift - Sinan Canan(İnceleme yazısı için tıklayın)
  14. Beş Şehir - Ahmet Hamdi Tanpınar
  15. Dokuzuncu Hariciye Koğuşu - Peyami Safa
  16. Ben Bana Güveniyorum - Rüya Turna
  17. Hz Muhammed - Tolstoy(İnceleme yazısı için tıklayın)
  18. Cesur Yeni Dünya -  Aldous Huxley
  19. Fedailerin Kalesi Alamut - Vladimir Bartol
  20. Peygamberler Tarihi - M. Asım Köksal
  21. Fetih ve Kıyamet 1453 - Feridun M. Emecen
  22. Ey Oğul - İmam Gazali
  23. Delaletten Çıkış Yolu - İmam Gazali
  24. İhtiyarlığa Övgü - Harun Tuncer(Haz.)
  25. Hu Diyen Karga - Misli Baydoğan(İnceleme yazısı için tıklayın)
  26. Beni Ödülle Cezalandırma - Özgür Bolat

Paylaş

Okuduklarım
4/ 5
Oleh