2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler #Mim



Bir senenin daha sonuna yaklaştığımız şu günlerde blogger arkadaşlarımız bir mim başlamış. Daha Mutlu Yaşam blogunun yazarı, Yurdagül Çelik bu mimde beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Mim yazısını buradan okuyabilirsiniz.


İşte Sorular😉👇👇
  1.  Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?. 
Mutlaka kimse mükemmel değildir. Hepimin iyi-kötü, zayıf-güçlü yanları var. Bazılarını değiştirmek mümkün olmazken bazıları biraz gayret ile değişebilecek şeyler. Kendimle alakalı değiştirmek istediklerim çok az oluyor; şöyle ki, her geçen günle beraber bazı huylarımın kendiliğinden ve ben farkında olmadan değiştiğini hissediyorum. Zamanın getirmiş olduğu tecrübeler bazı huylarımı otomatik olarak değiştiriyor. 2017 senesi için düşünecek olursam, son zamanlarda biraz atalet içerisindeyim. Bu tembellik ve atalet sürecinden kurtulmaya çalışıyorum. 2017 için kendimdeki ataleti, enerji ve coşkuyla değiştirmek istiyorum.
  1. Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?
Duanın gücüne inanan biri olarak, dileklerimi dualarımda dile getiriyorum. Ama hayatımıza neyin, nereden geleceği çok belli olmuyor, bazı zamanlarda. Gün olur, bir mucize ile uyanırım ve dileklerime ulaşmak hatta tercih etmek mümkün olur. Öyle bir durum olursa üç dileğim; iman çizgisinde bir hayat, sağlıklı ömür, doğal mekanlarda ailemle sakin bir hayat. 
  1. Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)
2017 için tayin planları yapıyorum. MEB’de çalışan bir Psikolojik Danışman ve Rehber öğretmenim ve 4 senedir Kars'tayım. Yaz tatili ile tayin düşünüyorum. Gezi planlarımda var ama netleşmiş değil henüz. Atanacağım yere göre gezi planlarım şekillenmiş olacak.

  1. Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.
Bu soruya cevabım biraz kısa olacak. Şu ana kadar hiç piyango bileti almadım. Şu an için almayı da düşünmüyorum. Genel olarak hayallerim para ile bağlantılı olmayan şeyler olduğu işin bu tür şeyleri çok düşünmüyorum. 
  1. Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz. 
Para olmadan bazı şeyleri yapmak mümkün olmuyor. Ama para olmadan mutlu olmak mümkün. Sıcak, samimi ilişkilerin olduğu aile ve dostlar oldukça para önemini yitiriyor. Huzurlu bir hayatın devamlılığını istiyorum ve o da bedava. Ve bedava demişken Orhan Veli'nin bir şiirini paylaşmadan geçemeyeceğim. 

Bedava yaşıyoruz, bedava;
Hava bedava, bulut bedava;
.....
Kelle fiyatına hürriyet,
Esirlik bedava;
Bedava yaşıyoruz, bedava.


Bu konuda yazmak isteyen, kendini 2017’ye hazırlayan herkesi mimliyorum.

Yorumlar

  1. Çok da güzel bir mim olmuş.Benim gibi piyango bileti almayanlardansın :) Teşekkürler davetime yanıt verdiğin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben teşekkür ederim mim davetiniz için.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

Teknoloji Tembelleştirir mi?